Доставка та оплата

Ми пропонуємо індивідуальний підхід до кожного замовлення, щоб забезпечити максимальну зручність та відповідність вашим потребам.


На нашому сайті ви можете ознайомитися з продукцією та зробити передзамовлення. Оскільки іноді система може мати індивідуальну комплектацію, а послуги (як монтаж чи модернізація) потребують уточнення, остаточна вартість, умови доставки та оплати узгоджуються персонально з нашим менеджером після отримання вашого запиту.

Як відбувається замовлення:

Оформлення передзамовлення

Ви обираєте товар(и) та/або послугу(и) на сайті та оформлюєте передзамовлення шляхом заповнення контактної форми або зв’язуєтесь з нами за телефоном чи email.

Узгодження деталей замовлення

Наш спеціаліст зв’язується з вами для підтвердження обраної моделі, потрібної комплектації та послуг, а також очікуваної вартості, термінів та способу доставки.

Підтвердження замовлення

Після узгодження всіх умов ми фіксуємо їх у вигляді рахунку-фактури або договору поставки.

Wise system maintenance

Способи доставки

Ми пропонуємо декілька варіантів доставки, щоб ви могли обрати найзручніший


Адресна доставка

Наші спеціалісти доставлять, змонтують та налаштують обладнання безпосередньо у вас на об’єкті. Вартість та умови такої доставки обговорюються індивідуально.

Доставка кур’єрською службою

Відправлення здійснюється до вказаного вами відділення або адресно по всій території України (окрім окупованих територій). Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника та зазвичай сплачується отримувачем.

Самовивіз зі складу

Ви можете самостійно відвантажити своє замовлення з нашого складу за адресою:
м. Київ, проспект Берестейський, 94/1.

Порядок оплати

Для вашої зручності та гарантії виконання зобов’язань ми пропонуємо наступний порядок розрахунків:

1.

Авансовий платіж – 50% від загальної вартості замовлення

.

Здійснюється після повного узгодження всіх деталей замовлення та підписання договору або підтвердження рахунку-фактури.

.

Спосіб оплати: Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок нашої компанії.

.

Відправка товару або початок виконання робіт здійснюється після надходження авансового платежу.

2.

Остаточний розрахунок – 50% від загальної вартості замовлення

.

Здійснюється після доставки товару із виконанням узгоджених робіт (наприклад, монтажу) та підписання Акту прийому-передачі, або ж перед відвантаженням товару та підписанням Акту прийому-передачі.

.

Спосіб оплати: Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок нашої компанії.

Усі платежі здійснюються у національній валюті України (гривня). Необхідні документи (рахунок-фактура, видаткова накладна, Акт прийому-передачі) надаються разом із замовленням або надсилаються окремо за домовленістю.